Jak złożyć zamówienie!
Krok po korku

Masz projekt graficzny?

Wyślij go na adres kontakt@dobryrollup.pl lub zamów projekt w naszym studio graficzny

Zamówienie poprzez sklep online

1. Wybierz produkt na stornie sklepu www.dobryrollup.pl/shop
2.Wybierz rozmiar produktu oraz dodaj do koszyka
3. Dodaj kolejne produkty do koszyka lub finalizuj zamówienie
4. Po kliknięciu zamawiam uzupełnij dane w formularzu

a) Dane firmy i dane do faktury
b) Dane do wysyłki
c) Ewentualne uwagi do zamówienia

5. Wybierz formę płatności

a) Zwykły przelew bankowy
Otrzymasz maila z potwierdzeniem zamówienia oraz danymi do przelewu.
Po otrzymaniu płatności rozpoczynamy realizacje zamówienia. Aby przyspieszyć realizacje prześlij potwierdzenie przelewu.
b) Szybkie płatności PayU
Automatyczne płatności. Zostaniesz przeniesiony do swojego banku gdzie wszystkie pola będą prawidłowo uzupełniane. Wystarczy potwierdzić płatność
c) System PayPal
Zapłać ze swojego kona PayPal lub karta kredytowa, debetową.

6. Oryginał fv doślemy droga e mail w przeciągu 3 dni
7. Cieszysz się z wizyty kuriery który dostarczył DobryRollup

Zamówienia mailowe

1. Wybierz interesujący cię produkt, podaj jego nazwę lub product Id oraz określ wymiar
2. Podaj ilość sztuk
3. Podaj dane do faktury VAT
4. Określ miejsce dostawy
5. Prześlij plik do druku lub zamów projekt graficzny
6. Wyślij zamówienie ( jeżeli masz własny projekt dołącz plik) na adres: kontakt@dobryrollup.pl
7. W mailu zwrotnym otrzymasz

a) Potwierdzenie przyjęcia zamówienia
b) Fakturę proforma
c) Potwierdzenie czasu realizacji

8. Po uregulowaniu fv rozpoczynamy realizacje zlecenia
9. Oryginał fv doślemy droga e mail w przeciągu 3 dni
10. Cieszysz się z wizyty kuriery który dostarczył DobryRollup

Call Now Button